sobota, 8 marca 2014

Funkcjonalna kuchnia - inspiracje

Z okazji Dnia Kobiet chcielibyśmy życzyć wszystkim kobietom 
SPEŁNIENIA MARZEŃ!


Właśnie z marzeń między innymi powstała nasza firma. 
Staramy się pomagać w realizacji chociaż części z nich!

Dziś chcielibyśmy zaprezentować Wam inspiracje dla pięknych, bardziej funkcjonalnych kuchni.

Więcej miejsca, więcej światła oraz panoramiczny widok na ogród - to można osiągnąć dzięki wstawieniu Okna 3D zamiast tradycyjnego okna. 

Więcej o Gotowych Wykuszach Fasada Plus™ System tutaj KLIKNIJ
Dlaczego warto wybrać wykusz zamiast tradycyjnego okna? ZOBACZ TUTAJ

Więcej miejsca przy zlewie

źródło: Homebook

źródło: decorpad.com

źródło: housetohome.co.uk



źródło: homesii.com

źródło: Houzz

A może siedzisko w kuchni?...

źródło: google.com

źródło: Houzz

źródło: homedit.com

W wykuszu może zmieścić się zabudowa kuchenna

źródło: decorpad.com

źródło: FASADA PLUS

źródło: gardenweb.com

W wykuszu może powstać cały kącik jadalniany!

Po więcej inspiracji zapraszamy na Pinterest oraz na Facebooka.



13 komentarzy:

  1. Na dobry początek warto odpowiedzieć sobie na jedno, niezwykle ważne pytanie. Czy kuchnia, którą planujemy urządzić, będzie miejscem, w którym gotuje się często? Jeśli odpowiedź brzmi „tak” to mamy już podstawę do dalszych działań.

    OdpowiedzUsuń
  2. Praca w kuchni zajmuje nam codziennie sporo czasu. Mycie, obieranie, krojenie, gotowanie, pieczenie i zmywanie. Wszystko przebiegnie sprawniej i bez wielkiego wysiłku, gdy rozmieszczenie niezbędnych sprzętów i oświetlenia zaplanujemy zgodnie z zasadami kuchennej ergonomii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się te narożne okna wraz z zabudową pod nimi. Takie jasne wnętrza to coś co trafia idealnie w mój gust. Mam do was pytanie, jak wy zapatrujecie się na przedłużone gwarancje na sprzęt do kuchni? Dzięki za wpis i inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ważne jest właśnie takie rozplanowanie wnętrza kuchni, jeszcze przed jej aranżacją. To powinno być nie tylko funkcjonalne miejsce, ale również przytulne, w którym miło się spędza czas. Można zerknąć na przykładowe rozwiązania tutaj https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/kuchnia . Sama chętnie skorzystam z takiego projektowania online.

    OdpowiedzUsuń
  6. To ostatnie zdjęcie to ideał mojej kuchni. Wiele bym dała za taki układ ścian, aby móc stworzyć takie cudo. Mam podobne białe meble, które robiłam w Studio Vigo, i szczerze polecam. Meble wyglądają jak z katalogu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie. Ja właśnie ułatwiłam sobie sprzątanie i kupiłam porządny płyn do myjki karcher, bardzo dobrze sobie radzi z zabrudzeniami i jest mega wydajny

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie bardzo dobrze sprawdziła się klimatyzacja białystok. Faktycznie sprzęt działa bez żadnych zastrzeżeń co jest też ważne

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie tak dawno właśnie kupiliśmy bardzo ładne szafki do naszej kuchni. Okazały się one bardzo solidne i co wazne ich cena nie była też jakaś wygórowana

    OdpowiedzUsuń
  10. W wielu kuchniach obecnie stosuje się tak zwaną wyspę, która zapewnia dużą swobodę podczas pichcenia ulubionych posiłków. Przykładem takiego rozwiązania może być projekt kuchni z dużą wyspą i jadalnią znajdujący się na stronie biura architektów https://projektowanie-wnetrz-online.pl/projektowanie-kuchni-online . Jest super nowoczesna i niezwykle elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawialiście się nad tym by wynająć mieszkanie? Powiem wam, że ostatnio natrafiłam na dosyć ciekawą ofertę, więc może jednak tutaj dobiorę coś odpowiedniego dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tego co słyszałam w ostatnim czasie to jednak bardzo korzystnym rozwiązaniem są ścianki działowe. Wyglądają one bardzo ładnie, pozwalają też zapewnić większą prywatność

    OdpowiedzUsuń